Jak mogę anulować lub zmienić swoje zamówienie?

Aby anulować lub zmienić swoje zamówienie, skontaktuj się natychmiast z naszym centrum obsługi klienta. Zmiany są możliwe przed rozpoczęciem produkcji.


Zmiana lub Anulowanie Zamówienia

Jeśli musisz anulować lub zmienić swoje zamówienie, ważne jest, aby działać szybko. Skontaktuj się natychmiast z naszym zespołem wsparcia, aby poprosić o anulowanie lub modyfikację.

Zamówienia można zmieniać lub anulować, jeśli nie weszły jeszcze w fazę produkcji. Gdy zamówienie przechodzi do produkcji, zmiany nie są już możliwe.

Nasz zespół zweryfikuje status Twojego zamówienia i pomoże Ci w niezbędnych dostosowaniach. Niezależnie od tego, czy musisz zmienić rozmiar, materiał, czy projekt, czy też zdecydujesz się na całkowite anulowanie, szybka komunikacja zapewnia, że możemy efektywnie zrealizować Twoje prośby.

Proszę pamiętać, że zmiany mogą wpłynąć na harmonogram produkcji i dostawy. Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia Ci bezproblemowego doświadczenia i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby spełnić Twoje potrzeby.